14.12.07

El meu primer projecte!

Hola!
He pensat que estaria bé ensenyar-vos les cosetes que he anat fent aquest any. Avui us mostraré el meu primer projecte de patchwork: va ser una manteta per al cotxet de l'Oriol.



Com que aleshores no sabia si seria un nen o una nena la Puri (la profe de patch de El Taller de les Fades) em va recomanar uns tons neutres i torrats, i que ben triat!.

Ho he aprofitat moltíssim!. A més se'm va acudir posar tres botons de fusta i convertir-la en un saquet, que em va anar de meravella quan va néixer.

Hola!
He pensado que estaría bien enseñaros las cositas que he ido haciendo este año. Hoy os mostraré mi primer “proyecto”de patchwork: una mantita per al cochecito de Oriol.
Como que entonces no sabia si seria un niño o una niña, Puri (la profe de patch de El Taller de les Fades) me recomendó unos tonos neutros y tostados.
Lo he aprovechado muchísimo!. Además se me ocurrió poner tres botones de madera y convertirla en un saco, que me fue de maravilla cuando nació.

5 comentaris:

Reina ha dit...

Visca, visca, veig que poc a poc ens anem enganxant totes a aquesta aficiona tan enganxosa....

Tens raó que hauria de fer cosetes per al "cigru" pe`ro es que arribo a casa i no em ve gens de ganes de fer res, suposo que així que em trobi millor faré algun detallet per al nostre cigronet!!!

Felicitats pel Blog, no dubtis que el posaré als meus enllaços i el visitaré per anar veien els avenços!!!

Petunets

Maria ha dit...

Me parece muy bonita yo tengo ganas de hacer algo parecido dicen que es una técnica muy fácil.

Reina ha dit...

Ei guapi!!!

No sé si la Imma ja t'ha comentat que el proper diumenge fem matinal de Patch!!!

Bé, escolta de quina mida és la manteta de l'oriol? es que en vull fer una per la JANA però no sé ben bé quines mides l'haig de fer.

Petunets

Fil de vint ha dit...

M´agrada molt aquesta manteta. De quines mides és? Potser m´animo i en faig una per regalar...

mireia ha dit...

Hola! Si no recordo malament està feta per 8 files de 6 quadres de 12cm!! Segur que qui rebi aquest regal estarà encantat/da. A mi m'ha fet molt servei, la vaig fer servir de bressador al sortir de la clínica i ara la utilitzo com a manteta per al cotxet. A més és una peça molt agraïda de fer, doncs els cosits van invertits (per fer l'efecte serrell) i els possibles errors es dissimulen moltíssim!.
Gràcies per visitar el blog! Vaig a donar un cop d'ull al teu i et copiaré aquest comentari!
Fins aviat!!!