9.12.07

Hola a Tothom!!!!!

Benvingudes al meu blog,
Ja fa temps que tinc el blog mig engegat, no m'hi he posat seriosament perquè he tingut un bebè: es diu Oriol, ara te 7 mesos i és una meravella!!!! Les que teniu fills (sobretot petits) ja us imagineu que ells ens "roben" molt de temps....
En fi, m'agradaria poder compartir amb tothom la meva afició que des de fa un anyet em te molt enganxada: el patchwork i espero que aquest blog sigui una eina per compartir i créixer dins d'aquest mon i en d'altres manualitats!!!

Fins aviat!!!!


Bienvenidas a mi blog,
Hace tiempo que tengo este blog a medio hacer, no me he puesto en serio porqué he tenido un bebé: se llama Oriol, ahora tiene 7 meses y es una maravilla!!! Las que tenéis hijos (sobretodo pequeños) ya os imagináis que ellos nos "roban" mucho tiempo...
En fin, me gustaría poder compartir con todo el mundo mi afición, que desde hace un añito me tiene muy enganchada: el patchwork; espero que este blog sea una herramienta para compartir y crecer en este mundillo y el de otras manualidades!!!

Hasta pronto!!!!



2 comentaris:

Laurasdream ha dit...

Benvinguda al mon dels blogs! Espero que et sigui tan grat el blog com el patchwork, a mi no sé que és el que més m'agrada, si bloguejar o cosir monades. Referent a les coses de Nadal, hi ha cosetes molt senzilles de fer i que en un momentet, si l'Oriol et deixa, es podrien fer. Petonets.

Unknown ha dit...

Bentrobat! Enhorabona pel blog i per l'Oriol que és molt guapo! A qui s'assembla? :-p
Gràcies per compartir la teva afició en general i per compartir la vida (i l'Oriol)amb mi en particular.
Endavant!