10.2.08

Els meus reis i altres cosetes per fer!

Hola a tots i totes!!!
En primer lloc moltes gràcies als vostres comentaris. No he pogut fer-ho abans perquè entre l’Oriol, el curs del C.A.P i el treball que haig de fer... no trobo ni una estoneta per posar-m’hi.
Avui estic amb “mono de pacth” i m’he decidit a actualitzar el blog per ensenyar-vos el que he vaig fer al curs de folrar caixes de Fet a Mà.









Aprofito per ensenyar-vos la generositat dels Reis Mags!!! El primer de tot:
UNA MÀQUINA DE COSIR!!!!!

També m’han dut un kit per fer una colxa i el kit per fer una nina guardabosses! Genials, han estat genials! Ara faltarà que no es converteixin en Ufo’s....
Quina feinada que se’m gira...
La veritat és que, tot i que el kit és per fer la colcha Montblanc, no sé si faré una altre cosa: havia pensat en fer uns plaids per al sofá i coixins aprofitant que tinc un pany de paret de color vi. Per favor doneu-me idees!!!!!


Hola a todos y todas!! En primer lugar muchas gracias por vuestros comentarios. No he podido hacerlo porqué entre Oriol, el curso de CAP que he hecho y los trabajos que nos piden... no encuentro ni un ratito para poder ponerme. Hoy estoy con mono de patch y me he decidido a actualizar el blog para enseñaros lo que hecho en el curso de forrar cajas en Fet a Ma. Aprovecho para enseñaros lo generosos que han sido los reyes magos: lo primer UNA MÁQUINA DE COSER!!!! También un kit para una colcha y para hacer una muñeca guardabolsas. Genial, han sido geniales. Ahora faltará que no se conviertan en Ufo’s.... Cuanto trabajo voy a tener. La verdad es que aunque el kit es para hacer la colcha Montblanc no se si haré otra cosa: había pensado en hacer unos plaids para el sofá y unos cojines aprovechando que tengo una pared de color vino. Por favor, necesito ideas!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei Mireia, Soc la Rut Esteve.
Crec que és bona idea lo del plaid amb els coixins. Ja que combinar un pany de paret color vi no deu ser fàcil i si tu veus que t'enganxen les teles amb la paret doncs... endavant. El que podries fer es fer el plaid pero seguint el patro de la colxa montblanc i aixi si algun dia t'ho repenses la pots fer més gran o fins i tot podries fer la colxa i utilitzar-la pel sofà... bueno no sé. tu ja ho veuràs. per cert, m'ha encantat la decoració de l'habitació de l'Oriol, he agafat la idea dels quadres. m'agrada m'agrada!!
ens veiem el diumenge!
un peto

mireia ha dit...

Rut! Merci per la teva suggerència, la tindré en compte!!! Si em decideixo per al patró Montblanc ja et demanaré ajuda!!!