10.2.08

L'habitació de l'Oriol

Us vull ensenyar les cosetes que vaig estar fent durant el meu embaràs per a l'habitació de l'Oriol. Encara em queden algunes coses per fer però ara, amb ell per aquí és més difícil....

Tot i que vaig comprar el kit del bressol i la cortina a joc amb una altres colors, vaig decidir que jo mateixa faria la resta d'accessoris. Us ensenyo:

Vaig comprar a l'Ikea el canviador i el vaig pintar de blanc trencat. Vaig folrar la colxoneta amb tovallola i a les vores li vaig afegir quadrats amb les teles que havia triat. També em vaig fer els coxins del balancí que vaig restaurar.



Els cistells de vímet els faig fer (com vaig poguer...) una funda amb el mateix estampat i... van quedar de conya!. Utilitzo els més petits per posar les cremetes, xumets i altres cosetes i els més grans per als bolquers!
Amb els retalls que hem van sobrar vaig fer aquests quadrets. No sóc una magnífica fotògrafa i en realitat estan millor del que podeu veure...

...i encara tinc pendent fer la corineta de la porta de la calaixera però haig de pensar com fer-la perquè tinc la sensació que hi haurà massa quadres... què en penseu?

2 comentaris:

Anna Orduña ha dit...

veig que els reis es van portar molt bé.
l'habitació de l'oriol és moníssima.
a veure si t'ho pots combinar per anar a sitges...

Reina ha dit...

Ei guapi!!!

A mi l'habitació em sembla genial, i no crec que hi hagi massa cuadres!!!

Que te manca per fer? si tens un munt de coses!!!

Xerrem pel dissabte, ok?

petonets